johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Johanna Ridderström - 10 december 2013 15:17


Hej allihopa! Mår ni bra?

Inte jag, inte idag. Den här dagen är en sån dag som jag kommer att förtränga så fort som möjligt.

Vi hade naturkunskapsprov och även fast jag hade pluggat så kunde jag INGENTING när jag fick provet framför mig. Det snurrade i huvudet och jag blev både fysiskt och psykiskt trött. Det hela slutade med att jag gråtandes fick gå från lektionen med ett tomt prov inlämnat. Jag kommer få F, mit första F någonsin. Och det på grund av att jag mådde så pass dåligt att min hjärna blockades. Jag får heller inte göra omprov.

Det var så himla läskigt för det kändes som en blandning av feber och migrän. Jag har aldrig varit med om något sånt förut.

Men det har varit alldeles för stressigt den senste tiden. Mycket har hänt på kort tid.

Så när jag ringde mamma sa hon till mig ordentligt att jag ska börja ta det mycket lugnare och sova mer. Vad skulle jag göra utan min älskade mamma? Hon förstår hur jag fungerar mer än någon annan.


Jag tvingade mig till att gå på franskan, så här sitter jag nu och mår lite bättre. Efter att jag har slutat åker jag med underbara Alex direkt till teatern i Hallsta. Ska bli skönt att vara med härliga människor och ägna mig åt det jag älskar mest!


Ta hand om er fina ni och om ni inte mår så bra, prata med någon du litar på. Även fast problemet inte är lösbart så kan det vara skönt att prata ut.

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards