johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Johanna Ridderström - 1 februari 2013 16:45

         


Hann komma typ två meter utanför dörren innan jag insåg att jag borde ha tagit på mig mina skridskor...

Haha, jag som är så klumpig borde inte ens ha tillstånd för att gå ut på vintern...därför jag har bestämt att mitt nyårslöfte om att börja ut och springa igen minst 2 ggr i veckan inte börjar förrän isen är borta...för mitt eget bästa ;)

Ramlade och halkade till ett par gånger...haha! :)


Fick också ett stort rött skavsår som gjorde svinont! Fick halta hem...
Men skönt med frisk luft och fint väder!

Av Johanna Ridderström - 1 februari 2013 15:15

1. Carlforsska, estet - teater
2. Carlforsska, samhäll - IB
3. Carlforsska, samhäll - media


    


Så himla stolt och glad över mina val! Vill nästan ha alla 3 haha :) Men jag har relativt höga betyg, vi 97:or är en liten årskull + att teater inte är en superpopulär linje så den har inte så höga intagningspoäng eller så många elever som går där/söker dit. Det betyder att om jag inte kommer in på mitt förstahandsval är det extreeemt skumt! Hur som helst kommer jag att hamna på Carlforsska, och det håller jag tummarna för att det kommer bli grymt! :)


Var skitnervös när jag skulle välja haha! Det var bara meningen att jag skulle följa med Joa på ett möte med Göran (han som hjälper oss med allt som har med studieval att göra) och medan jag sitter där och lyssnar på deras samtal bestämmer jag mig för att "nej nu ska här väljas!".

Det är nämligen så att man kan välja på Görans kontor så det gjorde jag lite spontant sådär...

Improviserade även mina andra två val då jag inte var helt säker på vad mer än teater jag ville välja (teater har jag varit säker på sedan 6:an) :)

Lite kul sådär!

Gick och log resten av hela dagen! Det är ju spännande, en milstolpe och ett eget val om min egen framtid...det är ett sjukt intressant år jag har framför mig! :)


 


Av Johanna Ridderström - 1 februari 2013 11:45

Är väldigt stolt över mig själv då jag vaknade och gick upp innan 11 imorse! Fint väder är det också, ska nog gå ut på en promenad efter lunch! Sen får vi även besök ikväll av farmor och Gösta, kyckling på menyn <3

Nu blir det duschen!

Ha en bra dag allihopa!

Kram


    

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards