johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Johanna Ridderström - 13 februari 2013 22:15

Imorgon är det alla hjärtans dag! En dag jag äääälskar!
Och nu är det ju så att jag inte har en pojkvän, utan ska istället fira med Belinda genom att gå på biopremiären av Die Hard, och det kommer bli så himla grymt!


Men jag tror att vi ofta snöar in oss på att alla hjärtans dag handlar om kärleken till sin partner, vilket det inte alls behöver göra!
Kärlek till vänner, familj och sig själv är minst lika viktig! Därför tycker jag att om du är singel så spendera dagen imorgon som om det vore din födelsedag! Gör något extra för dig själv! Köp ett par dyra skor, åk på spa, gå på bio, åk till en annan stad och hitta på något där, hyr en film, beställ en pizza, gå i mjukisbyxor hela dagen...det finns inga gränser! Släng ihop en fest med dina nära och kära!
Det roligaste med just alla hjärtans dag är att det inte finns någon slags ram för hur man ska fira dagen. Man kan bestämma hur man vill, komma på nya traditioner! :)



Jag tycker att det här är en helt grym högtid då man firar just kärleken :) Ta er tid att krama några fler än vanligt, ge komplimanger, köp blommor till er mamma och skriv små söta meddelanden och lägg dom på kudden, i skon eller i någons ficka (väldigt uppskattat)! <3
Älskar er! <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards