johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Johanna Ridderström - 11 februari 2013 20:30

Imorgon är det öppet hus på vår skola. Det är mest till för de blivande sexorna, så vi kan skrämma upp dom lite innan skolstarten i höst hehe...!

Nejmen det ska nog bli grymt! Vi har aldrig gjort något sånt här på vår skola förut så jag vet inte ens vad jag har för förväntningar, eller varför jag ens är taggad??... Antingen för att jag är sån...haha :)

Jag kommer att ha hand om elevrådet tillsammans med mina små elevrådskompisar ;D Det är meningen att vi ska dela ut lite information och att vi ska kunna svara på frågor.


Klassrum inriktade på ett specifikt ämne (t.ex. matte, idrott, svenska), kommer att vara öppna och det kommer även att finnas både elever och lärare på plats som kommer att göra sitt allra bästa för att hjälpa er med alla era funderingar, bra va?! ;)


Jag vet inte vad det kommer att bli av det här men jag gillar iaf tanken! Om ni också gör det, sväng då förbi Lindboskolan imorgon mellan klockan 18.00-19.30 för att kolla läget ;) Spelar ingen roll om du kommer ensam eller med 20 pers, om du är 4 eller 79 år, utan kom som den nyfikna glada du!

Ses imorron!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards