johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Johanna Ridderström - 10 februari 2013 21:46

       

Haha, hur kan man vara så söt??

Har haft det här vandrande regnbågsliknande konstverket här idag! Vi satt mest och pratade då jag fortfarande är sjuk och knappt är kapabel till att göra någonting alls...

Men vi spelade iaf ett roligt sällskapsspel som ledde till den extremt fina sminkningen :)

Mysig eftermiddag!

Av Johanna Ridderström - 10 februari 2013 13:15

1 dl Hallon

1 Banan

2,5 dl Youghurt (med valfri smak)


 

   


Jag har aldrig varit ett fan av smoothie, och jag kan väl inte säga att jag blev frälst av den här heller...men för att vara en smoothie så var den ändå rätt okej...

Men jag vill älska smoothie, det är nyttigt och fräscht! Plus att "smoothie" låter så himla gulligt! haha :)

Jag har dock bara testat ett par gånger...men alla gångerna har resulterat i samma slutsats, smoothie är inte något för mig...

Men jag tycker ändå att ni borde testa den här!

Kram

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards