johanna.ridderstrom

Alla inlägg under januari 2014

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2014 15:44

"När man blir kär riskerar man att förlora både sin världsbild och den man älskar. Men det är det som ger betydelse och intensitet åt livet. Kärleken får oss att triumfera över alla hinder. Den tar oss på den allra största och svåraste resan."

                                    

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2014 12:01


Jag och fina Frida 

 

Eller jag är inte irriterad, mer lättretlig. Och då blir det inte bättre när en av sina närmsta vänner har bestämt sig för att dryga extra mycket med mig...

Annars är jag mitt vanliga glad och positiva jag igen äntligen.


Nu är det bara Svenska och Engelska kvar...

Håll ut Johanna!

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2014 10:00

Ställ massa frågor till mig i rutan i menyraden till vänster så svarar jag på dem senare i veckan i ett videoinlägg! Om ni gått och undrat vilken min favoritfärg är eller om ni alltid ha velat ställa en klurig gåta till mig så ta tillfället i akt!

Kram


...

Av Johanna Ridderström - 26 januari 2014 19:00

Av Johanna Ridderström - 26 januari 2014 15:15

Det finns så SJUKT SNYGGA killkläder! Har lust att köpa massa stora gosiga tröjor för att bara gå runt och mysa i! Men det känns lite risky att köpa killtröjor då man kanske råkar springa in i någon kille på skolan med samma tröja... Det skulle nog kännas lite awkward.

Men jag blir så himla avundsjuk på alla killar som kan köpa så mysiga kläder...

Det blir nog att jag införskaffar mig en av tröjorna under iaf och smyger runt i den hemma ;)


 

Av Johanna Ridderström - 26 januari 2014 11:30

För ett år sedan gick jag i 9:an här i Hallstahammar. Hade ganska nyligen varit med och vunnit lussebandyn, varit konferencier på grötlunchen och firat nyår med Belinda.

Allt var fritt från problem. Jag mådde väldigt bra.


Ett år senare går jag på gymnasiet i Västerås och har världens bästa klass.

Jag är dränkt i plugg och har några saker som sätter käppar i hjulet, men jag mår fortfarande bra. Förmodligen bättre.

Det är helt sjukt hur mycket livet kan ändras på bara ett år. Jag hade aldrig någonsin kunnat gissa att jag skulle vara där jag är nu, att jag skulle behöva hantera de situationer jag gör...

Jag har förändrats.

Jag har blivit mognare, mer positiv och tryggare i världen.

Jag har många fler nära och starka relationer.


Det är rätt skönt att blicka tillbaka och märka att man har gått framåt, att se resultatet av sin egen utveckling.


If we don't change, we don't grow. If we don't grow, we aren't really living.

-Gail Sheehy


 

För exakt ett år sedan

...

Av Johanna Ridderström - 25 januari 2014 22:45

 

Av Johanna Ridderström - 25 januari 2014 18:15

            


Victor: Johanna, du får vara här 8 gånger i veckan om du vill!

Jag: Tycker du om mig så mycket?

Victor: Jaa!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards