johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Johanna Ridderström - 2 december 2011 17:41

stukade fingret typ det första jag gjorde imorse.. vi skulle spela vollyboll på idrotten och vi skulle öva på fingerslag och självklart landar bollen bara på mitt vänstra ringfinger och trycker ner och bak det.... ONT! (hur många "och" var det inte i den meningen??)


har haft det lindat hela dan och måste nog ha det hela helgen...

innan vi (familjen) drog t stan idag jag ba: men nu kan jag nog ta bort det där... det ser ju inte svullet ut. MY ASS! det VA svullet..,. och blått!

igen: ont. :/




hade franskaförhör idag.. kul? NEJ!


   


Ikväll blire att träffa Roberto! saknar honom oerhört mkt :) träffade honom förresten idag på ikea :)

Jonne (pappas kompis) kommer också hem till oss ikväll så det blir väl lite karaoke ikväll när jag nu kommer hem :)



lateeeer <3

Av Johanna Ridderström - 2 december 2011 13:30

There's only two types of people in the world


The ones that entertain and the ones that observe


Well baby, I'm a put-on-a-show kind of girl


Don't like the backseat, gotta be first


 


There's only two types of guys out there


Ones that can hang with me and ones that are scared


So baby, I hope that you came prepared


I run a tight ship so beware

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards