johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Johanna Ridderström - 19 december 2011 17:06

nu börjar det äntligen kännas som jul :) granen står pyntad i vardagsrumet och tomtar står det lite här och var..... dock inte i mitt rum. där ska det pyntas alldeles strax :)


så här ser förresten våra julkort ut iår :) första gången vi (JAG) gör egna. annars köper vi bara....


 


imorron kommer d bli en oerhört seg dag...... matte, språk NO, kiss my ass!

vi gör ju ingenting heller det är därför det känns så himla ovärt. allt skulle ju tydligen stressas klart förra/förrförra veckan så att vi den här veckan kan titta på onödiga tråkiga filmer....!


 

på onsdag slutar vi tidigare plus att jag och belinda ska t v-ås :) awesome!

och på torsdagen äre grötlunch! yeyy :) och jag, mamma, stora jossan (mammas kusin) och filip (en till kusin) ska också baka lite julgodis då :)


Å PÅ LÖRDAG ÅRE JULAFTON! <3<3 sååå himla taggad! :D


 


haha, måste jag hela tiden bara ha svart??


 


så. lite bättre iaf..... eller nej.... faktiskt inte :D




bloggar kanske nångång till ikväll.... får se....


lateeeeerrr <3


UNDERBAR hon är!

lovatic forever <3



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards