johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Johanna Ridderström - 18 december 2011 20:37

hej..... har inte bloggat på flera dar och jag är ledsen för det men det har hänt så mycket så jag har inte hunnit.

jag är verkligen jätteledsen......

gör ett vloinlägg så snart jag kan.....


 


idag har iaf belinda, farmor och gösta varit hemma hos oss :) dom käka kvällsmat här och vi sju (?) åkte bellis hem. vi familjen och farmor och gösta körde en lek som mamma vann och jag kom tvåa :) yeyyy!


 


jag och mamsen bestämde att vi skulle börja gymma i januari också :) samtidigt som att jag kommer behöva dansa nästan varje dag. vältränad till sommarn? JAA :D


 


haha, jaa, men iaf, bloggar som sagt så snart som möjligt! ciaaaoo :D


 


förresten? bara jag som blir ASGLAD av den här låten och måste ALLTID dansa till den? haha :D



tror att det är från den videon Nicki Minaj har hämtat sin insperation av till hennes egna video :)



 



lattterrr

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards