johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Johanna Ridderström - 22 december 2011 23:32

 


asså jag försöker verkligenblogga så mycket och så gott det går nu i december.... bara det att det är asstressigt... everyday i pa a nic (om ni fatta...)


det är jul i övermorron!!! :D <3<3<3<3

kan knappt fatta det..... måste verkligen börja slå in julklappar haha :)


har ont i axeln så jag håller på att skrika... inte kul.. verkligen inte.....

missade min sjukgymnast tid idag också....jag glömde totalt bort det....ooops.. men det va för att belinda va här efter skolan och vi spelade tv-spel.

Nörd?

Ja.

a proud one! <3


 


nu är iaf jessica (faster), tulle (hennes sambo) och rasmus (tulles son) i hallsta och dom kommer kanske över imorron :) saknar dom sååååååååhääääääärrr mycket!! inte träffat dom på jättelänge! ska bli så kul att fira jul med dom :)


satt lite med gitarren idag <3 mitt nya projekt: how to love (lil wayne)

så sjukt bra! fast jag gillar (såklart) demis version bättre <3


fick ju också betyg idag för första gången ever......

....................

...........

...........................


"råkade" kanske få ett betyg lite lägre än vad jag egentligen "ska" ha...... och läraren hade motivation som inte ens stämde så jag vart skittjurig....

jag pratar VISSTE när det är disskusion i klassrummet. dom FÅ gånger vi har haft det. och jag pratar inte bara när h*n frågar utan jag räcker ju %/()(¤#/&()= upp den där )(/%¤%() handen ganska ofta!!! vilket "vissa" andra inte gör alls!!! men dom har ändå samma/högre betyg än mig??!


plus att JAA jag skrev i Jag-form i artikeln. NÄR DET VAR ETT TALESTRECK FRAMFöR!! ALLTSÅ NÄR NÅN ANNAN SA NÅT EFTERSOM MAN SOM JOURNALIST INTE FÅR SKRIVA FRÅN SITT ¤I//% PERSPEKTIV!!!..


det va den motivationen varför jag fick det där betyget.... fast ni fick ju bara svaren egentligen.... jaja, whatever...

så himla skönt att kunna ta ut sin ilska på nån(t) haha :)


mamma mejlade tom henne för att hon fattade inte heller varför jag fick så "lågt".

annars är jag nöjd :)

inte ett enda F eller ens E :D

fast inte heller ett A haha :)


men lärarna sa ju att dom hellre höjer än sänker så nu den här gången va dom väldigt försiktiga....




nu ska jag väl gå och lägga mig.... jag har sovit max 6 timmar tre kvällar på raken.... ZZzzZz


några bilder från grötlunchen idag :)


     

       

 


gonatt och lattterrr <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards