johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Johanna Ridderström - 9 december 2011 23:27

hej! asså har gjort så himla mkt dom senaste två dagarna att jag inte har hunnit berättat om allt..... hinner inte ens nu för jag måste lägga mig tidigt eftersom mamma ska ha sin 40årsfest imorrn... typ paniiiik... köpte en present idag iaf :) en parfym och en bodylotion (hon kommer iaf inte läsa min blogg innan nio på morronen imorron så kan ju lika gärna skriva vad det är :)


 


köpte också en klänning, ett linne, ett par skor, ett par örhängen och ett skinnarmband :) skitnöjd! :D <3


fyllde ju år igår och jag fick EN SVART STÅLSTRÄNGAD GITARR!!! :D YEYYY! :D skitglad!

sen fick jag en assnygg armklocka, pengar, smycken, godis, en skål syrran hade gjort :) (gullunge) <3 sen fick jag också lite porslin som jag samlar på så jag kan flytta hemifrån så snart som möjligt haha :D


hinner verkligen inte skriva mer nu men jag ska försöka hinna med ett vloginlägg imorrn :)


latttterrr <3


bilder på presenter och kläder kommer så snart som möjligt :)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards