johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2011 17:59

Nu är jag hemma efter ett kul men läskigt bad i forsen.... ikväll blir det bara att slappa. känns som att jag inte har gjort det på länge nu.

idag klippte belinda mitt hår! (med tillåtelse från mig förstås) det började bli slitet så då satte jag en sax i hennes händer... det va skitläskigt men det vart bra  


Stackars mamma är typ sjuk....... inte kul..    Hoppas hon mår bättre imorrn!


    

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2011 14:32

Nu drar jag och belinda och badar! Tyra stack  för hon skulle äta hemma :) många bilder blev det igår.

nu sittter jag och belinda och sjunger "ser du stjärnan i de blåååååååååååå!"

Jossan kom nyss hem så hon och alva har redan dragit för att bada  


Dom här bilderna bjuder jag på.....             

                                                             på med badringen och puffarna för nu ska vi plaska i forsen! ;)   

Av Johanna Ridderström - 3 augusti 2011 12:14

Nu sitter Johanna bre         vid mig och fyller i en ton på sitt häfte me låtar i..och Belinda är här, nydushad, mm luktar gott  

Bara så att ni vet hur läget står till här..


Inatt sov vi iallfall på altanen (scaaryy) på luftmadrasser och i sovsäckar..och igår var vi i forsen och badade. Stackars jag höll på flyga iväg, men det är tur att johanna och belinda alltid har en hand över att rädd mig med 


Nu ska jag dusha bort  lukten (kanal&svett) 

Iallfall har de vart jätteskönt att träffa mina tjejoor, puss på er!      



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards