johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Johanna Ridderström - 21 augusti 2011 21:23

en av mina favoritscener i vänner


Av Johanna Ridderström - 21 augusti 2011 18:46

nu har jag precis käkat :) belinda åkte hem för en halvtimme sen. vi ägde på tv-spel :) såååå himla grymma e vi  

kan knappt fatta att skolan börjar imorron..... och att jag har skrivit det i typ alla dom senaste inläggen... 



Vilken kärlek har inte Fadern skänkt oss när vi får heta Guds barn. Det är vi.
   1 Johannesbrevet 3:1a


Du skall älska Herren, din Gud, av hela ditt hjärta och med hela din själ och med hela din kraft och med hela ditt förstånd, och din nästa som dig själv.
   Lukasevangeliet 10:27


Var inte rädd, jag är med dig. Ängslas inte, jag är din Gud. Jag ger dig styrka och hjälper dig, stöder och räddar dig med min hand.
   Jesaja 41:10

Av Johanna Ridderström - 21 augusti 2011 13:57



nu tror jag att jag ska spela tv-spel och vänta på att belinda ringer :)

imorrn börjar skolan.... den här sommaren har gått alldeles för fort!! längtar redan till nästa... jaja, men det är bara att bita ihop och jobba på helt enkelt för till vintern får jag mina första betyg :) det är jag faktiskt glad över :)

jaja, nu ska jag gå och bli jagad av poliser i midtown madness :) jag tror det heter så... och jag tror att jag ska spela det..

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards