johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Johanna Ridderström - 4 augusti 2011 22:09

idag har det varit en lugn dag men jag har varit sviiiintrött.... vet inte varför..

mina kusiner Wille och Noah va här idag och busade :) Dom är så söta ! och goa!

Efter ett tag kom matte (deras pappa) och då gick vi en promenad.

Och nu medans jag kommer ihåg det: TACK MATTE FÖR ATT DU SKVÄTTE VATTEN PÅ MIG!..... IGEN!

Men du kommer att få tbx när du minst anar det! 

Wille satt och spelade trummor ett tagdet går inte   att beskriva med ord hur duktig han är...... hihi


Wille sa mitt namn idag för första gången utan att han repeterade nån!! :D 

(för er som inte vet så är han 2 och ett halvt år)


Sen, när dom hade åkt hem, satte jag mig och spelade lite gitarr. fixade en till vers på min nya sång. lägger väl ut en video snart på den tror jag..... vi får la se :)


jaja, nu ska jag försöka att skriva minst EN mening på min bok...   

WOOP WOOP 


LOVE her!!

 

And her style!


           

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards