johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Johanna Ridderström - 25 augusti 2011 22:25

idag hade vi den första riktiga skoldagen. första lektionen vart inställd så då drog jag, belinda, nina, joa, springmann och siven hem till siven i typ en och en halv timme :)

när jag kom hem stack jag och belinda ner på samhället för att köpa en present åt pappa som fyller år imorrn :)

sen va det städning på listan... måste ju göras om de kommer hit massa fölk imörrn :) belinda ska förresten sova här imorrn :)

men nu borde jag göra mig iordning... skola imorrn jue!

godnatt :)

Av Johanna Ridderström - 25 augusti 2011 20:00

1. Hur gammal är du om fem år?
18 :D


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Belinda


3. Hur lång är du?

170 cm över havet typ..


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

hmm, jurassic park tror jag...


5. Vem ringde du senast?
Belinda och mamma... haha jag skulle låtsasprata med mamma på en affär idag när jag va med belinda och då fick jag sms hahaha inte liiite fail! :D


6. Vem ringde dig senast?
Tyra


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Har ni hittat nån present? :-)


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

SMS! seriöst rädd för att prata i telefon...


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

gifta :) i fjorton år


10. När såg du senast din mamma?
för två minuter sen när jag gick förbi vardagsrummet


11. Vilken ögonfärg har du?
blå :)


12. När vaknade du i dag?
7.... inte kul..


13. Vilka är dina 10 favoritsånger?
ehh... what are words, forget you, wherever you go, who am I, does anybody hear her, snälla bli min, just like jesse james, walking in memphis, skyscraper, everybody hurts.... tror jag... shit va svårt det där va!..


14. Vilken är din favoritplats?
plats spelar ingen roll bara jag är där med folk jag gillar :) och om jag är ensam kanske det får bli soffan ;)


15. Vilken plats föredrar du minst?
hmm.... skolan?


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
i usa :)


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
skuggor


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
när belinda och jag satt vid matbordet idag fast det var ju iåfs roligare när vi va på coop :)


19. Vilken är din favoritserie?

svår fråga.... VÄNNER så klart ;D


20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbaaar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med stoooor tröja och shorts :)


22. Hur många kuddar har du i sängen?
2


23. Hur många landskap har du bott i?
1


24. Vilka städer har du bott i?
1.... om nu hallsta räknas som en stad... mer som en by tycker ja


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota :) fast inte i skolan eller hemma hos andra


26. Favoritfilm?
easy A


27. Vilken är din favoritglass?
piggelin :D


28. Vilken är din favoritefterrätt?
glass


29. Tycker du om kinamat?
JA! min favvomat :)


30. Tycker du om kaffe?
ehh, nej? absolut inte!


31. Vad dricker du till frukost?
te eller mjölk... depends..


32. Sover du på någon särskild sida?
inte på mage iaf. då får jag inge luft


33. Land du aldrig skulle flytta till?

RYSSLAND!


34. Tycker du om att mysa/kela?
Jepp


35. Favoritartis?
Demi Lovato!


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nix...


37. Vill du ha barn?
ja nångång men de är ju liksom inte panik..


38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och liiite franska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet


41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder :)


42. Vad är det för färg på ditt hus?

grönt... don't like..


43. Har du någongång brutit något?

nix.. men stukat grejer gör jag hela tiden


44. Kan du rulla med tungan?
ja, men pappa kan inte haha


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Belinda :)


46. Sover du med gosedjur?
nej, men jossan köpte ett åt mig när hon va på gotland :) haha, en jättesöt nalle som hon nog ville ha mer än mig :)


47. Vad har du för ringsignal?
nån retard grej jag spelade in med belinda


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
datamusen


50. Favoritfärg på nagellack?

rött och svart :)


51. Favoritblomma?
ros ? lilja...


52.  Favoritdjur?

Hund! och häst...


53. Vilken var den senaste boken du läste?
min egen..


54. Läser du dagstidningen?
när jag har vääääldigt trökigt..


55. Favoritfärg?

Turkos! och svart, vit, röd, lila, orange och gul :)


56. Dansar du i bilen?
ja, haha, dansar och sjunger överallt :)


57. Favoritaffär?

Gina


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
skolgrej i skolan


59. När var du i kyrkan senast?
söndags och ska dit imorrn igen :)


60. Vilka är dina favoritlärare på högstadiet?
hmmmm..... vi har ju fått och ska få massa nya... men jag tyckte gryymt mycke om micke som vi hade i musik förra året :)


61. Hur många gånger har du bott i husvagn?
fyra, tror jag..


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
belinda bytte låt på spotify haha


63. Vem lyssnar du på just nu?
britney spears


64. Har du varit med i tidningen?
jajamen :) känd ju ;)


65. Vad är det konstigaste du ätit?
kattmat? myra... och massa andra konstigt äckliga saker..


66. Sjunga/Måla/Spela teater/Dansa?

driver du? ehh..? shit va svårt! men jag tror..

1. teater

2. sjunga

3. dansa

4. måla (om jag måste skriva det.. jag suger på det)


67. Vad är det för färg på din tandborste?
orange


68. Hur imponerar man på dig?
va sig själv, rolig och omtänksam :)


69. Vem pratar du med när du är arg/ledsen?
belinda, tyra och annie


70. Har du någon piercing?
öronen


71. Din största vinst?
life ?


72. Civilstånd?
singel..... lets leave it there...


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
FACEBOOK!! :D


74. Är du fåfäng?
och den mest pantade tjejen på hela jorden får den frågan?


75.  Ångrar du någonting du gjort?
nej för av misstag lär man sig saker och nån gång i livet kommer du tycka att det som hände va bra... men visst vore det skönt att slippa smilla mjölk hela tiden för det lär man sig adrig att inte göra....


76. Hur gammal är din pappa?
fyller 39 imorrn! :D


77. Vilket är ditt drömjobb?
skådespelerska!


78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
flytta till hollywood :) eller åka till afrika och hjälpa barn.... eller hoppa fallskärm :) listan e lång


79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katt och katt :) mycke dammråttor har det oxå blivit..


80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
jag tycker absolut inte om att prata i telefon (vilket jag iåfs skrev lite längre uppmen jaja), basket är min favoritsport och inte vet jag.... jag älskar hattar och kepsar.... hahaha :) finns grejer som jag vet att ni inte vet men inte kan säga...


81. Svär du ofta?
nix! aldrig


82. Beskriv sommaren när det är som bäst?
runt en eld med personer du älskar :)


83. Kan du åka slalom?
haha, åkte första gången nånsin i vintras så, ja, jag kan men jag är inte duktig :)


84. Vad har du ätit i dag?
gröt, pannkaka och nyponsoppa


85. Sommar/Vinter/Vår/Höst?
Sommar!


86. Favoritförfattare?
mig själv! hahaha, ne, skojja bara. katrina von bredow e gryyym :)


87. Lyckonummer?
8


88. Vilken är din bästa egenskap?
hmm.. att jag e envis och gör mitt bästa..


89. Vilken är din sämsta egenskap?
att jag e envis haha, ibland är jag lite för envis lixom :) och ibland e jag superjobbig när jag är hyper.... och annars oxå iåfs.... så.... jag e dryg helt enkelt :)


90. Nämn en historisk person som intresserar dig?
Jesus


91. Saknar du något?
you bet I do!


92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
eh? weird fråga.. jaa det e de väl ? fast det va ju roligare när man va yngre och knappt kunde sova kvälen innan :)


93. Vad gör dig ledsen?
många saker..


94. Vad gör dig glad?
vänner (irl och tv-programmet haha)


95. Har du varit gift eller förlovad?
ja, men jag skilde mig från dom fyra männen jag gifte mig med....


96. Vad ska du göra i helgen?
det enda som e planerat är att belinda ska sova hos mig imorrn :)


97. Vad är det knasigaste du gjort?
omöjligt att bara välja en grej !


98. När va du som mest nervös?

hihi, när jag har berättat personliga grejer för personer men oxå när jag sjöng framför hela skolan


99. Vem är din förebild?
Jennifer aniston, Demi lovato, Reese witherspoon, Jesus :)


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
sätta på mig pyjaaaamaseen :D

eller nä, inte vet jag... sitter väl framför datan ett tag till antar jag :)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards