johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Johanna Ridderström - 23 augusti 2011 20:56

Nu har jag två olika framsidor till min bok som jag väljer mellan :) belinda tog massa kort på mig idag :)



alldeles nyss fick jag reda på att min 2-åriga kusin Oscar har brytit benet... stackars liten!  

vi fick vårat schema idag :) ett helt okej schema.... det bästa är att ett tag på våren kommer vi att sluta kvart i elva! CHILL!

men det sämsta är att vi slutar sent nästan varje dag, har massa håltimmar och bara några få korta sovmornar...

på onsdagar (tror jag) slutar vi tjugo över ett eftersom vi bara ska ha musik på våren.... det är skönt att sluta tidigt men musik är ju mitt favoritämne så jag fattar inte hur jag ska överleva en höst utan det.. :(

sen är det inte så kul att vi har:


engelska

håltimme

engelska

lunch

och sen 3 timmars SO på torsdagar...


menmen....


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards