johanna.ridderstrom

Alla inlägg under november 2012

EMA

Av Johanna Ridderström - 11 november 2012 21:24

sitter nu klistrad framför mtv och tittar på EMA!! :D önskar att jag vore i frankfurt.....men, det får bli när jag är 18 ;)

målar även naglarna, var ett tag sen :) imorron ska jag nog ha en liten premiär med min nya hatt! har ju mycket tid på mig att göra mig iordning imorron (börjar 10!) :D

Av Johanna Ridderström - 11 november 2012 18:15


 

-Jag


 

Av Johanna Ridderström - 11 november 2012 10:30

       


Grattis pappa på din dag! <3

Av Johanna Ridderström - 10 november 2012 23:33

har inte alls haft tid att blogga idag....har haft gäster sedan 15.00 igår :)

belinda var ju här och sov över (+ vi höll på att jobba på projektet som ni kommer att få se snart......!) vi tittade på tv, åt godis och pratade :) alltid lika mysigt att ha dig här sötis! <3


 

bild från gymnasiemässan


Senare på eftermiddagen vart det att hänga med hela släkten! Fyra småpojkar, 8 vuxna och så jag :) (jossan var iväg)

sen in till stan en sväng och så var jonas (min morbror) här några timmar på kvällen :)


Imorron ska jag följa med jonas, malin, oscar och victor in till västerås för att hjälpa malin på gudstjänsten där i pingst :) roligt!

Av Johanna Ridderström - 9 november 2012 23:22

haha, skapligt trötta tjejer som låg där i soffan :) så söta så ;) Med öppna munnnar, halvdöda, smink överallt och med dåliga andedräkter....fattar fortfarande inte varför vi inte har några pojkvänner??......




Imorron ska vi hem till mormor och morfar och fira mormor som fyller 73 år (idag) ! :D grattis mormor!

den närmsta släkten kommer dit också, mysigt! var ett tag sen alla 6 kusiner träffades :)

nej nu ska jag hoppa i min pyjamas innan jag somnar igen, godnatt! <3


  

Av Johanna Ridderström - 9 november 2012 00:07

har så himla ont i mitt vänstra pekfinger och har haft det i 8-9 timmar.....känns lite svullet också....men det är nog ingen fara :)

idag var jag ju i stan! kom hem med 2 julklappar till syrran och en......HATT till MIG!! :D så himla nöjd! passade skitbra! visar imorron hur jag ser ut i den, men så länge får ni nöja er med bilden från h&ms hemsida ;)

 

(ser snyggare ut i irl)

 

jag gör en liten video om gymnasiemässan imorron när belinda sover här! Måste verkligen sova nu, ska ju ta hand om 2:or imorron.... ;)

godnatt! <3

Av Johanna Ridderström - 8 november 2012 14:15

fortfarande i v-ås och ska nu försöka hitta något place att äta på med belinda och kanske den andra tjejerna :) är dock inte hungrig (som vanligt) så det blir väl något litet för mig.....gymnasiemässan och shoppingen berättar jag om när jag kommer hem <3


 


Kram
  

Av Johanna Ridderström - 8 november 2012 07:30

om EXAKT en månad fyller jag år! :D 8 december!!

Astaggad redan! Belinda och mamma håller i min födelsedag så jag har ingen aning allllllls om vad som kommer hända.... :) det är en hemlighet och ni vet ju hur nyfiken jag är, jag vill veta nu! haha, men snart......1 månad ;)


 

bild från min födelsedag förra året då vi gick och åt pizza på lunchen <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards