johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Johanna Ridderström - 9 december 2012 21:15

           


                   


jag och belinda hade (som ni ser) ett eget luciatåg igår i kyrkan som gick ut på att belinda skulle klanta sig :) glömma texten, snubbla och klaga.....skitkul faktiskt! :) riktigt uppskattat! folk satt och skrattade högt i bänkarna när jag stod och skällde ut henne :D

Av Johanna Ridderström - 9 december 2012 19:53

åkte första åket med nya pulkan i fredags! askul! haha, jag älskar ju att leka i snön och det syntes vääääldigt tydligt ;)

mina kompisar stod och skrattade åt mig när jag sprang upp och ner för backen och bad dom ta kort på minsta lilla rölelse jag gjorde :) kul kväll!


 

 

         

 

         


   

           

Av Johanna Ridderström - 9 december 2012 12:15

när wille och noah var hemma hos oss igår hittade dom en kasse med juldräkter haha :) självklart ville dom klä ut sig....! och jag måste bara få säga att jag har dom sötaste kusinerna i världen!! <3 :*


             

Av Johanna Ridderström - 9 december 2012 01:12

min släkt kom ju över och firade mig igår :) och eftersom att jag fick en KAMERA av mamma och pappa, passade jag på att ta lite kort!!! :D <3

kommer bli så mycket roligare att blogga nu när man slipper låna belindas kamera 24/7.....! Det är iaf en Canon (preciiiiis likadan som belindas) och jag älskar den!


                                  

   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards