johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Johanna Ridderström - 17 december 2012 20:36

haha, jösses vad mycket bilder det vart på mig i tomteluva helt plötsligt....! behövde göra ett inlägg till för att min blogg inte skulle se helt tard ut.... ;)


jag har btw märkt att jag är hallstablettberoende....såfort jag har ont i halsen och vi har hallstablettet är pakeket slut inom en orimlig tid....bara så att ni vet liksom :)


annars då?

själv sitter jag med en av mina absolut underbaraste vänner manne och planerar lite grejer för jullovet :)

tack för att du finns <3


belinda är magsjuk....som jag nu kom på att jag redan skrivit....jaa....jag är uppenbarligen tröttare än någonsin, vilket även en hjärndöd undulat skulle fatta, så inget mer bloggande ikväll.....godnatt ;)


Av Johanna Ridderström - 17 december 2012 20:17

 

Av Johanna Ridderström - 17 december 2012 19:40

saker jag är glad över just nu:


1. Jag var hos tandläkaren idag, inga hål alls! Det blekte även lite på framtändarna då jag som liten drack hallstas vatten (inte bra för vissa barn) och fick gula fläckar på tänderna av det. Så nu går jag runt och ler åt allt och alla med mitt vita leende haha, så söt ;)


2. Det är snart juuuul!! :D <3


3.Jag har fått massa komplimanger på nya tröjan som förövrigt är hur snygg och skön som helst! Jag har bott i den ett par dagar nu.....<3


4. Min förkylning är nästan borta! :D


5. HAMPE!! Gissa hur glad jag blev när jag såg det här?! Det är ett halvår kvar men jagär redan astaggad!! ;)


Av Johanna Ridderström - 17 december 2012 13:51

nu sitter vi i cafeterian och chillar då våran franska är inställd ;)

snart idrott och sen får jag åka hem och sova! <3 stackars belinda är magsjuk, krya älskling <3

ska btw ringa henne nu tror jag....

Kram


 

Av Johanna Ridderström - 17 december 2012 13:42

jag hatar alla "en vecka kvar till jul", "dan före dan före dopparedan" och "imorgon är det julafton - ASTAGGAD!" statusar på facebook....

men iaf, det är snart jul och jag är jättetaggad! haha :) (dubbelmoral)

längtar efter att få smälla i mig julgodis, träffa släkten, kolla på kalle, kolla på karl bertil johnssons julafton, ge paket och öppna paket! finns det någon mer underbar högtid?! ;D sen firar man ju också Jesu födelse och det är ju grymt! ;)


     


ska fira jul med b.la den här sötingen :* åhh, längtar! <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards