johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Johanna Ridderström - 25 december 2012 17:45

är så glad att jag inte är kort :)

älskar den här tjejen!


Av Johanna Ridderström - 25 december 2012 16:16

Har nyss varit på det mest underbara bröllop ni kan tänka er! Budgeten var liten så allt fokus hamnade på kärleken istället för hur fin festlokalen, klänningen eller tårtan är, precis som det ska vara!

Det var bara strax över 20 bjudna så alla kunde sitta och prata med alla i normalt tonläge kring bordet.

Jag hade fått den stora äran att vara bröllopsfotograf, inte så enkelt när tårarna rinner och händerna skakar haha :) Men det blev en hel del fina bilder!


(för er som inte vet så är Hanna mammas bästa kompis sen hundratals år tillbaka)


                                         


Lycka till nu! :D

All min kärlek till er!

Av Johanna Ridderström - 25 december 2012 00:35

Har tagit massa kort som ni får se så fort jag orkar! :)

Det är lite kaos nu hemma hos ridderströms...orkar inte gå in på det.....men jaaa, så ni vet....det sämsta tänkbara slutet på en jul någonsin faktiskt tror jag.....men det betyder att det bara kan bli bättre nästa år ;)


     

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards