johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Johanna Ridderström - 16 december 2012 22:09

ligger nu i min ensamhet och kollar på hungerspeln....så undebart-sjuklig-tawesome-jättebra!! så himla avundsjuk på jennifer (som förövrigt är grym!) som få vara med i en sån här film....drömjobbet! <3


det roliga är ju att det är hungerspelen vi har gjort en parodi på på bilden så det är jättekul att ligga och jämföra filmerna ;) tycker faktiskt att jag har fångat katniss rätt bra i våran film ;) så, så hemskt missnöjd är jag inte eftersom att jag får spela katniss....men det är ju lite skillnad på motspelare och budget i filmerna ;)

 


 

Av Johanna Ridderström - 16 december 2012 21:54

jag är inte den tjejen som ÄLSKAR konst...jag älskar musik och teater så himla mycket att på något sätt har mitt konstnärliga jag hamnat i bakgrunden....men lyckades iaf tvinga mig till att rita lite igår :)

resultatet:


 


rätt nöjd faktiskt ;)

hoppas att min bildlärare också är det....

Av Johanna Ridderström - 16 december 2012 21:39

har suttit nu ett tag och gjort lite bilduppgifter....håller nu tummarna på att min bildlärare hinner se dom på fb innan imorron då det inte går att ändra betygen.....gahhhh....!

har ju varit upptagen med att filma varenda lektion så jag har inte haft tid att göra de induviduella uppgifterna man måste..

men i villket fall som helst kommer jag få bra betyg då jag kan ta åt mig äran på över 50 % av filmen vi har hållt på att göra på bilden...min filmidé, mitt manus, jag spelar huvudrollen, har hjälpt andra jättemycket med coaching, smink och kläder och har helt enkelt hållt i hela filmen nästan helt själv...


kom på en grej i fredags på bilden...det var sista bildlektionen NÅGONSIN på hela grundskolan..... :/ känns sådär....


     

Av Johanna Ridderström - 16 december 2012 17:45

haha, alltid när jag ger kameran till jossan ska hon ta överdrivet mycket kort...det var över hundra från början.....lilla vännen...tur att hon är söt ;)


                                                           

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards