johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Johanna Ridderström - 28 december 2012 17:21

           


Det mesta var köpt på rea så min plånbok är fortfarande väldigt glad och jag är väldigt stolt!

Pyjamasbyxorna är köpta på cubus och är hur sköna som helst! Rekomenderar dom verkligen!

Kram

Av Johanna Ridderström - 28 december 2012 15:30

Det fanns faktiskt flera olika planer jag kunde välja mellan, men eftersom att jag och Belinda aldrig har firat nyår ihop fick det bli att jag firar hemma hos henne iår! :) Kommer bli så himla kul! Jag ska sova över också, men så mycket sova lär det ju inte bli.... ;)

Det blir Belinda, Lena, Thomas, Jack, Linn, Mattias, Elliott, Oliver, Allan, Lotta och så jag på måndag :) Inte för att namnen säger er så mycket haha, men det är iaf släktingar till Belinda.


Hem till oss kommer Hanna och Per med familj (precis som förra året) så valet art jag skulle fira var inte lätt...


Lite bilder från förra året då jag bjöd över bästa Roberto lite spontant sådär :) Riktigt lyckat!


     

       


Hoppas iaf att ni har lika grymma nyårsplaner som jag!

Kram

Av Johanna Ridderström - 28 december 2012 10:30

Hejsan alla fina! Jag har haft belinda sovandes här lite spontant sådär, jättemysigt! <3 Var ju hemma hos henne ett tag igår och satt och pratade och åt mat. Efter det bestämde vi oss att vi skulle åka hem till mig och sova här. Vi spenderade kvällen/natten genom att kolla på vänner-avsnitt! :D Har nämligen frälst belinda nu ;)

Vi ska alldeles strax åka in till stan så jag bloggar mer när jag kommer hem!

Tjillivippen!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards