johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Johanna Ridderström - 11 juli 2012 00:34

nå mer kan/orkar jag knappt inte skriva....men jag måste....internet har typ kraschat så jag har inte kunnat skriva något alls...utan att överdriva alls nu, det tog en HALVTIMME att logga in och kunna få upp den här sidan så jag kan göra ett inlägg! helt sjukt....menmen....jag har haft det asbra!hampe var helt grymt! längtar redan till nästa år....! ;)det var mycket roligare iår! mötena kändes mer anpassade till mig och alla människor var helt underbara!jag och belinda har tagit lite kort (men som vanligt strular det till max)(jag håller på att lacka ur!!) men dom kan ni inte se eftersom det laggar....tyvärr...men dom kommer upp så snart som möjligt!både belinda och jag vill tillbaka, det verkar som att hon tyckte om det lika mycket som jag, vilket är awesome!kusinerna har varit här och lekt både idag och igår :) jag lekte så mycket att jag blev helt svettig! och oscar garvade så mycket att han skrek haha :) han verkligen kiknade! och så skulle han bli buren av mig och krama mig heeeela tiden medan vi lekte :) hur gulligt som helst! <33imorron blir det att hitta på något med jonas, oscar, victor, mamma och syrran :) det blir kanske skantzöbadet eller något liknande :) mysigt!på fredag (direkt efter lunch) drar jag, familjen och farmor och gösta till skövde för att bo hos jessica och tulle (faster och hennes sambo) :) ska bli asroligt! fast jag och familjen ska bo hos jessicas bästa kompis linda (som är helt underbar! dock ska inte hon bo med oss) eftersom att vi alla inte får plats i deras lägenhet :)på söndag drar jag mamma och jossan vidare till skåne (och resten drar hem) för att bo hos tomas och karin (morbror och moster) vilket också ska bli roligt! och mysigt! har inte varit hem till dom sen dom flyttade så jag längtar till 100 procent!onsdagen spenderar (som jag har förstått det) jag, mamma och jossan på ullared, samt natten på hotell innan vi åker hem till lilla hallsta på torsdagen :)jag bara längtar till att tömma hela plånboken!! :) för här ska allt shoppas!! :Dsnacka om fullt upp! jag som nyss kom hem efter en vecka på läger haha :)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards