johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Johanna Ridderström - 15 juli 2012 23:53

Nu har vi hunnit med sight-seeing här + kvällsfika! Helt underbart fint är det här!! Det är nog den finaste staden jag varit i! :)
imorron blir det att shoppa och besöka massa ställen! :) ska bli kul!! Blir nog mycket inredningsprylar (chabby-chic) till mitt rum hemma i hallsta ;)

Nu sitter vi och myser i vardagsrummet allihopa! (där jag ska sova inatt i soffan) <3
Och jag måste bara säga att jag har världens bästa släkt!! På både mamma och pappas sida :)
Och den släkten ska jag nu umgås med och skita i bloggen ett tag ;)
Lattteeeer<33

Av Johanna Ridderström - 15 juli 2012 17:30

under hela veckan på hampe så höll en kille (filip) på att spela in ett nyhetsprogram (hampe news) som handlar om hampe :) så sjukt kul!

dock var det inte lika kul som förra året då dom t.ex körde iväg en husvagn (när dom som bodde där låg och sov på natten) och ställde den mitt i matkön så när dom vaknade och öppnade dörren klev dom rätt ut i frukostkön haha :) höll på att garva ihjäl när vi tittade på det i kyrkan på kvällen haha!! :)

sen pyntade dom även en husvagn med alla var på möte och då hade dom lagt ut en röd matta utanför den och ställt in massa blommor och rosa kuddar haha :) och det roligaste var ju att det var in en husvagn där bara killar bodde ;)

det tråkiga är att dom inte finns på youtube menmen...


iår fick iaf vi 4 tjejer vara med (i den sista) så det var ju kul att dom la ut dom iår :)


här kommer dom:




har även en bild på när dom intervjuade oss :)


 

Av Johanna Ridderström - 15 juli 2012 10:26

jag somnade väldigt sent....hade massa tankar i huvet (och musik i öronen) och jag ville inte lämna det....


idag sätter jag, mamma och syrran oss i bilen och kör dom 35 milen ner till helsingborg!! :)

men innan dess ska vi äta och umgås in i det sista med alla här!

och jag ska äta frukost också ;)


lattterr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards