johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Johanna Ridderström - 26 juli 2012 23:13

Alice i underlandet = 5 stjärnor!
Det är absolut inte min typ av film men något konstigt gör så att jag kan relatera till den....det låter ju helt sjukt eftersom att det är fantasy och helt och hållet påhittat....menmen...."maby i have gone mad?....fez...." ;)

Av Johanna Ridderström - 26 juli 2012 21:29

Precis tittat klart på say yes to the dress och nu blir det filmen alice i underlandet :) har sett den förut men jag har för mig att jag gillade den, så tänker se den igen ;)

Av Johanna Ridderström - 26 juli 2012 20:45

nu är det bestämt!! jag och mamma drar till paris i några dagar i slutet av september!! :) såååå taggad!!

så mysigt att det bara blir hon och jag!

vi ska käka baguetter, se massa gamla byggnader och bara njuta! :)


 

Av Johanna Ridderström - 26 juli 2012 17:41

vaknade väldigt....sent/tidigt?....beror på ur vilket perspektiv...tidigt för en tonåring och sent för en pensionär.....halv 12 :)

haha, jaaaaaja....

snart kommer Hanna, Esther och Per hit för att äta :) så mysigt! grillad kyckling, klyftpotatis och massa grönsaker och såser står på menyn! livet ;)


    

inte för att jag gillar något på den där bilden, men jag hade ingen bättre haha...


jag och mamma har även varit förbi farmor och gösta och fikat. glass, hallon, bullar och sockerkaka :) haha, kan någon svara på varför farmödrar och mormödrar ALLTID försöker fylla en med fikabröd? varje gång man är hos dom känns det som att byxorna ska gå sönder pga allt iproppande....

(och det där vi fick idag var typ hälften av vad vi brukar få.....helt sjukt!)


nu ska jag fortsätta slappa (med min solbrända kropp! ahh!!) innan alla kommer :)

latterrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards