johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Johanna Ridderström - 14 juli 2012 22:20

vi har det jättebra! nu sitter alla här och pratar och lyssnar på musik på dj:en (syrran) fixar ;) haha, hon går runt och frågar alla om dom har önskelåtar, så söt!

shit asså!! fick precis skitont i magen.....ajjjjjjjjj!!!


.....nu gick det över lite....det är nog pga djungelvrålspåsen jag nyss tryckt i mig.... :/


vi var och shoppade idag och jag kom hem med 2 linnen, 1 tjocktröja, 1 klänning, 1 armband, 1 halsband, 1 par örhängen och 1 väggklocka i chabby-chic-stil :)

(behöver jag skriva att jag fick bära flest kassar?)

jag kommer SJÄLVKLART att ta kort på allt när jag kommer hem :)

sen ska vi ju till ullared också och shoppa loss! haha, jag kommer att vara så pank när jag kommer hem!


sen blev det lite minigolf på eftermiddagen :) jag skulle berätta resultaten om jag visste dom....vi behövde kontrollräkna 125373 gånger....och det blev nog inte rätt iaf haha :)

enligt tulle kom jag på andraplats och enligt mamma, sist...haha, så jag har ingen aning....


men det var ett asgrymt ställe vi spelade på! det var inomhus och det var 50-tals inspererat, såå coolt!!

jag tog lite kort också som ni får se sen!


sen efter det blev det att gå ut och käka på resturang, beställde (såklart) en cesearsallad ;) kan bara beskriva den med ett ord, ASGOD!

mycket bättre än alla dom jag käkade i sthlm i våras!

tog även en ramlösa med citron till, gissa om jag kände mig nyttig? ;) det var därför jag behövde käka så mycket djungelvrål när jag kom hem, vill ju inte förlora ett kilo, då blir det ju bara mindre av mig = mindre i världen att tycka om ;)


imorron bär det av till helsingborg till morbror och hans fru :) ska bli görbra! (som man säger i skövde ;) shit vad mycket man catchar upp!)(känner mig så kulturell!)


nu ska jag gå tillbaka till gänget!

latterr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards