johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Johanna Ridderström - 25 juli 2012 19:31

det blev en cykeltur istället för joggingtur. vädret vart sämre precis när jag publicerade inlägget..

haha, så typiskt! menmen, cyklade väldigt fort och väldigt länge + joggade upp för soptippsbacken och gick ner :) (det är ju jobbigare att gå ner för en backe än att springa, för när man går måste man "stanna upp kroppen")

haha, flåsade hur mycket som helst och hade mjölksyra i benen, i like ;)

sen var det bara att cykla hem på några minuter eftersom att vi skulle äta....


nu ska jag strax in i duschen och sen blir det att slappa heeeela kvällen! kanske tar en film? :)


latteerr<33


 
Inte världens finaste bild på mig, men den gör mig så glad.....saknar lilla roberto....

Av Johanna Ridderström - 25 juli 2012 17:19

så sjukt solbränd!

Ä-N-T-L-I-G-E-N! :D

brun överallt! råkade somna när jag låg på mage så det var ju skönt, annars är det ju så tråkigt att sola ryggen....tur att jag smörjde in mig lite (jag brukar aldrig göra det) för annars hade det svidit rejält nu!


vi kom nyss hem så nu har jag bytit om för att dra ut och jogga/promenera :) får gå ut i träningsbh för det är svinvarmt!

latterrr<33


 

  

Av Johanna Ridderström - 25 juli 2012 10:23

Nu drar jag, mamma och jossan och badar!! :)
Vädret är askönt och jag lever livet ;)
Vi ska möta upp hanna och esther med några till :) bland annat hannas syrra som jag inte har träffat på ett tag :)

Latteeerr<33


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards