johanna.ridderstrom

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Ridderström - 8 februari 2013 10:45


Av Johanna Ridderström - 7 februari 2013 22:43

Eftersom Johanna ligger hemma och är sjuk så slänger jag in ett litet inlägg :) inte kul att bli sjuk vid nationellaproven... men that's live :/

Jag har iaf haft en helt okej dag :) Har inte lärt min någonting. Alls. Bara massa chill lektioner med vikarier och sånt :)

Har förövrigt käkat så mycket godis denna veckan att om jag inte lägger av snart så gör min kropp det... Men skolan är så seg nu så det är ända sättet att överleva!... jaa, det är min ursäkt.




 


 


Av Johanna Ridderström - 7 februari 2013 14:55

Hej!

Som ni kanske har gissat er till så är jag hemma från skolan idag...jag mår så himla dåligt! Känner mig som en pensionär när jag går mellan tekannan och sängen då jag stönar högt och går som en schimpans (?)...



Jag är riktigt dålig på att vara sjuk! Jag kan inte ligga still... Jag ligger omedvetet och sparkar med benen för att jag är så uttråkad...

Jag vill vara frisk!!


     


Av Johanna Ridderström - 6 februari 2013 22:15

Den 6:e februari klockan 22.15 kan en mörbultad och omtumlad Johanna meddela att hon har gått och blivit sjuk...
Jag som nästan aldrig blir sjuk! Jag har inte varit sjukanmäld på typ ett år!
Jag vet inte riktigt vad det är...verkar som influensa då det känns som en förkylning^17 ... + lite extra smärtor i kroppen...
Och mitt uppe i prov å skit...
Verkar som att jag stannar hemma imorron för att ladda upp mitt imunförsvar och mina bacilldödande fighters!
...om nu inte jag blir biten av en spindel inatt och blir en superhjälte med självbotande superkraft eller om inte Kina kommer på någon produkt som helar min kropp supersnabbt...

...om något av det ovanstående slår in, blir ni först att veta!
Nu: lite hederlig sömn och matsmältning av hallstabletter!
Acho!



Av Johanna Ridderström - 6 februari 2013 21:45

ÅHHH!! :D SÅHÄÄÄÄR TAGGAD!

John McClane, vi möts igen <3


 

Av Johanna Ridderström - 6 februari 2013 08:30

Är taggad till tusen, har vässat mina pennor och öppnat locket på godisburken! Svenska läsförståelse, NU KÖR VI!!


 

Av Johanna Ridderström - 5 februari 2013 07:56

Inte ofta jag bloggar på morgonen! Men nu var det så att jag behövde rätta till ett klant-misstag jag ställt till med så jaa...då kunde jag lika gärna passa på!

Den här dagen börjar vi med lite te! standard ;)

Sen blir det engelska, matte, NO och svenska...

Och sen är det dags för dansgruppen!

Nej nu ska jag gå och sminka mig! :)

Ha en bra dag! <3

Kram


 

tydligen smygfotar syrran mig när jag sminkar mig...

Av Johanna Ridderström - 4 februari 2013 14:15

Den här dagen vill jag bara glömma! Gå hem, lägga mig i sängen, gråta ut och sedan vakna imorgon och börja om...Ibland orkar jag inte och ibland orkar jag verkligen inte. Det är skillnad...Ibland tar batterierna slut och laddningstiden är lite längre än vanligt.


Menmen...det kommer bli bra! Måste bara läka lite först...


  

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards