johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Johanna Ridderström - 3 november 2013 16:30

   


Jag älskar bandtröjor, synd bara att jag inte har så många... Men fler ska det bli! Så snyggt med bara ett par svarta jeans och ett rött läppstift till!

Den vänstra är från BikBok och den högra från Gina.


Demi syns ofta i såna här tröjor, oftast med tryck som AC/DC, Led Zepplelin, Ozzy Osbourne, Ramones och Mötley Crue. Skulle inte någon bara kunna ge mig hennes garderop?


       
       

Av Johanna Ridderström - 3 november 2013 12:13

 


Det här är anledningen varför ni inte har sett några bilder på mig på sistone. Jag har varit sjuk och legat i sängen mest hela dagarna... Och kanske den största anledningen: Jag har sett extremt sjuk ut.


Idag mår jag dock mycket bättre. Min hals krånglar fortfarande och då och då tappar jag rösten. Men febern och huvudvärken är borta. Är lite snorig också och det är det värsta jag vet! Ena stunden är man täppt i näsan och känner ingen lukt what so ever, andra stunden rinner det mer än Nilen och det går inte att bekämpa med hur mycket näsdukar man än använder...


Idag ska jag ägna mig åt lite hushållssysslor! Tvätta, sätta upp mina gardiner (som legat i en förpackning i ett halvår...) och julpynta lite smått (hihi). Ser mest fram emot det sista ;)

Men först är det dags för mat!

Ha en bra söndag

Kram

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards