johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 november 2013

Vy

Av Johanna Ridderström - 27 november 2013 16:00

Idag ställdes sista lektionen in på grund av att vi har världens skönaste lärare. Historian slutade tidigare på grund av att inte alla kunde redovisa idag, och då hade vi ett stort hål innan röst-lektionen. Så jag och Natalie frågade snällt vår lärare om vi kunde ställa in den och få en liten läxa istället. Han kunde inte säga nej till våra hundblickar, så vi fick sluta tidigare ;)

När jag kom hem i Hallsta höll solen på att gå ned och det var världens finaste ljus! Himlen var gul, orange, rosa, lila, turkos och blå.


       


Nu ska jag sova, äta, titta på serier och sova lite mer! Det förtjänar jag ;)

Av Johanna Ridderström - 27 november 2013 15:00

       

Av Johanna Ridderström - 27 november 2013 10:22

 


Uppdatering: JAG KLARADE NYSS ATT RÄKNA: 4x(0,5+2x) HELT SJÄLV! *Stolt

Av Johanna Ridderström - 27 november 2013 09:42

Godmorgon!

Idag gick jag upp så fort klockan ringde då jag behövde tid att göra något åt mitt flottiga hår. Så medan Natalie låg kvar och sov i sängen stod jag i duschen och försökte att inte svimma av trötthet (på grund av tre anledningar).


1. Jag ville inte slå i huvudet i badkarskanten.

2. Jag ville inte drunkna.

3. Jag ville inte komma försent till skolan.


Efter det ringde jag min mamma och sa godmorgon, hjälp vad jag saknar henne! Längtar till att få en mysig kram av henne när jag kommer hem <3

Vi åt frukost tillsammans och sedan var det dags att ge sig ut i det kalla vädret för att skjutsa Natalie på cykeln genom halva Västerås för att komma till skolan. Vi kom i tid och nu är äntligen engelskaprovet avklarat. I eftermiddag är det historiaredovisning, men eftersom att min grupp har gjort en film så behöver jag bara i princip trycka på play och ta emot applåderna ;)


 

Ha en bra dag!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards