johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Johanna Ridderström - 25 november 2013 16:15

Åhh, vad jag längtar! <3


Av Johanna Ridderström - 25 november 2013 14:15

 

När man inte har något bättre för sig, varför inte då träna på att göra sin egen variant av duckface?

Nej men när jag har tråkigt tar jag ofta egobilder... Dels för att jag tycker om att ta kort, dels för att jag tycker om att glo på mig själv haha ;)

Läppstiftet är lite messy (på grund av lunchen, inget annat) men viss blev mina ögon fina? Här ser man verkligen att jag har blå ögon (det har ju diskuterats en del förut).

Av Johanna Ridderström - 25 november 2013 13:18

Imorse ställde jag klockan 1 timme tidigare än jag måste (som vanligt på måndagsmornar) för att kolla på det senaste avsnittet av The Mentalist. Jag vet äntligen vem Red John är, och jag kan ju säga att det var en av de jag misstänkte. Dock den jag absolut inte ville att det skulle vara...

Just nu sitter jag i skolan och klurar på vilket ämne jag ska förbereda ett tal om. I eftermiddag ska jag dränka mig i plugg och sedan försöka somna tidigt. Lycka till Johanna...


 


Ha en bra måndag!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards