johanna.ridderstrom

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Ridderström - 20 december 2013 16:45

Världens bästa, mysigaste och roligaste klass! Så glad över att jag fått så många fina vänner. Dessa härliga människor gör mina dagar <3

Julia och Ellen saknas tyvärr

Av Johanna Ridderström - 19 december 2013 21:00

Hjälp vilken mysig dag jag har haft! Efter skolan var jag först med en nära vän och efter det åkte jag, mamma och syrran för att köpa de sista julklapparna. I parkeringhuset på Erikslund stötte vi på min morbror Jonas och min yngsta kusin Anton. Vad är oddsen för det liksom?

Så efter all shopping tog vi en fika ihop.


 

En superbra torsdag med andra ord!

Av Johanna Ridderström - 19 december 2013 12:42

Min mage har krånglat heeeela dagen idag. Imorse var jag jättenära att sjukanmäla mig, men jag krigade hela vägen till skolan. På tåget hade jag så ont att jag höll på att ramla ihop. Jag har varken ätit eller sovit ordentligt de senaste dagarna på grund av stress. Att jag aldrig ska lära mig att ta det lugnt och försiktigt?! Fast det är mest tankar som spökar i huvudet just nu. Många "tänk om" och beslut som måste fattas...

Så jag har gått och mått illa hela dagen och försökt äta så mycket som möjligt (vilket dock är väldigt lite). Men jag vet ju att min kropp behöver näring och energi så då gäller det bara att tvinga i sig!


Lite drygt att kroppen ska krångla när själva jag mår bra (även fast det är lite virrigt just nu). Så det är bara att äta, sova och vila så ska hela jag nog må bra igen ;)


  Haha, jag ser extra utmattad ut efter ett långt zumbapass på idrotten...

Fick btw lite citronsaft upphällt i ett glas av mattanterna och det hjälpte faktiskt lite mot illamåendet. Men fy så äckligt surt det var!

Av Johanna Ridderström - 18 december 2013 19:15

Av Johanna Ridderström - 18 december 2013 14:25

Onsdag. Engelskaprov, Matte och Historia. Vanligtvis röst, men idag inställd. Inget jag gråter över.


 


Slutar snart men ska stanna kvar i skolan ett tag.

Kan knappt fatta att jag på fredag har gjort min första termin på gymnasiet! Helt sjukt...

Av Johanna Ridderström - 17 december 2013 12:32

Jag bloggar så himla dåligt nu, men jag vet inte om jag bryr mig så mycket... Fast det är inte helt rättvist mot er, tyvärr. Men jag kan inte längre dela med mig av hela mitt liv hur som helst. Det har blivit mer och mer privat.


Men jag är så himla glad och mår så himla bra!

Jag älskar mina nära och kära så oerhört mycket! Mitt liv är på topp nu och det krävs mycket för att dra ned mig nu!


 

Av Johanna Ridderström - 16 december 2013 10:44

Idag har majoriteten av klassen bara en lektion. Jag är en av de lyckliga vinnarna. De som inte har gjort den muntliga redovisningen i svenska är de enda som behöver stanna. På engelskan pluggar vi bara till provet vi har på onsdag, så därför får vi ledigt från dagens lektion.

Jag kommer nog dock stanna kvar i skolan ett tag och plugga. Duktig som man är...


 
  

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards