johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Johanna Ridderström - 6 mars 2013 23:32

Le day:


Skolinspektionen kom och eftersom att jag är elevrådsordförande och elevskyddsombud fick jag ge dom en guidad tur runt skolan! Vi pratade lite om hur det är att gå på lindbo, samt hur elevrådet jobbar :) De verkade väldigt nöjda efteråt!


Fick A på biologiprovet! :D


Alla 8:or och 9:or gick och såg en pjäs på engelska som främst handlade om afrikanska tjejer i slummen...riktigt verklighetstroget och berörande...men lite långtråkig.


Jag och Nina fick varsitt släng av pms på so:n, så där satt vi och klagade över lite allt möjligt...men det får man ibland :)


Jag och Joa spenderade lite tid efter skolan med att prata om lite grejer...tack för att du finns, underbaraste! <3


På teatern fick vi hela manuset idag. Vi har uppvisning i april. Jag gillar fortfarande inte riktigt varken pjäsen eller gruppen...

Gruppen består mest av högljudda och bortskämda tolvåringar som är rätt omogna...vill helst ha en lite mer seriös grupp då jag vill jobba med sånt här i resten av mitt liv och behöver utvecklas!

Men till hösten blir det gymnasiegruppen...vad jag längtar! För väl stå ut tills dess...


Det blev fiskpinnar och mos till kvällsmat! :)


Jag somnade i två timmar på kvällen...och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig igen om fem minuter efter en väldigt känslosam och skön dag!

Godnatt <3


Le class:

           


Av Johanna Ridderström - 6 mars 2013 14:30

När jag är på dåligt humör är han den jag vänder mig till, när jag är på mitt allra bästa humör dansar jag loss till hans låtar. Pitbull, my man!

Bästa!

Och det kanske inte är det mest kristliga eller "Johanniga" men det här är just nu min favoritlåt med honom <3



You go my friend!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards