johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Johanna Ridderström - 17 mars 2013 17:15

För att vara det ABSOLUTA första försöket tycker jag att det helt klart är godkänt! Hade inte ens läst texten innan...men nu kan jag den nästan helt utantill och dessutom mycket snabbare så ni kan väl få en ordentlig video på den här låten snart :)



 

Förutom att jag har suttit i 3 timmar och försökt få till en bättre version av den här videon så har jag varit på teatern i 4 timmar och repeterat. Det gick super! Min karaktär är nu även officiellt huvudpersonen :) Inte för att jag vet om det är något att skryta om att en teater som jag knappt gillar har mig i fokus...menmen...lite uppmärksamhet har ju ingen dött av...?


Nu ska jag chilla lite med livet och INTE plugga till nationella provet i biologi på tisdag...ibland är det okej att inte orka! Speciellt när jag har varit så produktiv att mitt rum glänser och tvättkorgen är tom :)




Av Johanna Ridderström - 17 mars 2013 09:45

Off to teatern nu då för att öva i några timmar :)

Jag tackar Gud för att min karaktärs scenkläder är mjukisbyxor, sockor, munktröja, halsduk och mössa! Tänk hur skönt klädd jag kommer att gå idag jämfört med vissa andra ska ha klänningar och rockar! HALLELUJAH, PRAISE THE LORD!

Amen


 


För att ha sovit i 5 timmar känner jag mig ovanligt pigg! Det här kommer bli en grym dag!

Hörs sen :)

Kram

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards