johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Johanna Ridderström - 16 mars 2013 19:30

Ikväll blir det en mysig hemmakväll med familjen! Vi ska alldeles strax trycka på play till den 2:a Sherlock Holmes filmen...popcorna ska bara poppa klart först :)

Jag älskade den första så jag tvingade min familj att se den...den här gången har jag inte behövt övertala dom, men man märker ju vem som är mest entusiastisk ;) Vet inte varför jag gillar Sherlock Holmes...förmodligen för att jag alltid har varit intresserad av mysterier, tidigt 1900-tal och snygga skådespelare...

Håller tummarna för att den här är lika bra som den första!


Av Johanna Ridderström - 16 mars 2013 14:16

...typ...

Men solen skiner ute iaf så jag är nöjd!

Ska dra hem till bästis nu för lite häng :) Tror att det kommer bli en toppendag! Jag är på mitt nu-hittar-vi-på-något-roligt-jag-är-full-av-ideér-humör så vad som helst kan hända!

Känner för att spela in något kul, ni verkade ju gilla det vi gjorde sist?

Får se vad denna dag erbjuder...sitter just nu och ler för mig själv...när var jag någonsin såhär glad senast? Måste vara mina vårkänslor som håller på att bubbla fram :)

Ha en bra dag (det ska jag)!

Kram <3


Jag återkommer med ett mer normalt inlägg senare idag... :)


        

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards