johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2013 22:48

Jag hade flottigt hår med relativt synbar utväxt men ingen som kunde hjälpa mig, så jag färgade (tonade) håret helt själv för första gången...gick hyfsat! Färgen hade kunnat suttit i hårbottnen lite längre menmen...

Nu ser mitt hår mänskligt iaf och det är ju huvudsaken :)


(För er som undrar så använder jag den svarta färgen (nr 26) från MOOD)


 

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2013 19:45

Nu är jag hemma igen!

Hannes kom och hämtade upp mig hos Belinda och sen gick vi en lång omväg hem till mig :) Riktigt mysigt att ha honom här!


Den här helgen har varit helt underbar på alla sätt! Jag har umgåtts med vänner, träffat både mammas och pappas släkt, hjälpt Jonas och Malin att flytta och haft lite små stunder med egentid :)

Och nästa helg är det påsk så då lär det bli ungefär likadant. Mammas släktingar kommer från öst och väst så dom ska vi träffa på fredag och söndag, vi ska upp till farmor och Gösta på lördag och på söndagkväll kommer pappas kompisar över :) Älskar högtider!


 

(Tulle och farmor)

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2013 13:49

Sitter med Joa i min säng och snackar lite om allt mellan himmel och jord :)

Nu ska vi strax gå och möta upp Belinda för en mysig tjej-eftermiddag <3


   


Kram

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards