johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Johanna Ridderström - 20 mars 2013 22:08

Idag har varit en lång dag och jag har inte gjort någonting vettigt alls...

Men ibland är det skönt det med!

Teatern blev inställd så eftermiddagen spenderade jag med min gitarr :)

Måste börja plugga till SO-provet också...

Ungefär såhär kul kommer det att bli:


     


Hörs senare om jag inte blir överröst och krossad av att bära massa kunskap om världskrigen...

Latero!

Av Johanna Ridderström - 20 mars 2013 15:49

                     

Av Johanna Ridderström - 20 mars 2013 12:29

Har precis tittat klart på den underbara filmen om hopp och sann vänskap...Om ni inte har sett Nyckeln till frihet, så gör det! Det är inte direkt en typisk "Johanna-film" men den berörde mig väldigt mycket iaf! Jag satt där med bultande huvudvärk och grät en liten skvätt...


        

Annars då?

Jag och belinda lyckades på något vänster somna vid halv 9 igår...Vi var väl helt slut efter nationellaproven i NO för vi däckade med både kläder och smink på haha :)

Så skönt att få sova ut och vakna upp utan väckarklocka! Hallelujah och Amen för kompetensutvecklingsdagar!!

Även fast jag sovit i mer än 12 timmar vill inte min huvudvärk ge med sig...menmen...

Nu ska vi strax äta pasta! :D

Hörs sen!

Kram

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards