johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Johanna Ridderström - 3 april 2013 21:30

Nu har jag pluggat teori till och från i ett halvår...haha tror inte att någon vill ha ett körkort lika mycket som jag...det här är någonting jag har längtat efter så sjukt länge!

Sen blir jag så irriterad på de som har fyllt 16 men fortfarande inte har börjat övningsköra....! Vad är det för fel på er?? Jag älskar att köra bil men får inte göra det (lagligt) förrns i december...då känns det ju nästan lite orättvist att de som får inte gör det...

jaja, ska väl fortsätta att sitta med min lilla app och drömma om körkort...


 


Av Johanna Ridderström - 3 april 2013 19:00

 


Hade mina fina tjejer här idag! Vi har suttit och pratat i solen, lekt dunkkurragöma med syrran och Esther och spelat spel :)

En jättemysig onsdag om ni frågar mig!

Tack för att ni förgyller min vardag <3

Av Johanna Ridderström - 3 april 2013 13:55

Drar iväg nu för att möta upp mina tjejer! Det är ju så himla fint väder så det blir nog en liten promenad först och sen får vi se vart vi hamnar :)


    


Ha en helt incredible, awesome dag nu så hörs vi sen! ;*

Av Johanna Ridderström - 3 april 2013 00:30

Nu har jag och syrran suttit och pratat och skrattat i min säng i flera timmar och det är dags att sova. Söta som vi är drar vi fram madrasser, kuddar och sovsäckar och lägger oss på mitt golv tillsammans :) Tänk att för några månader sen pratade vi knappt med varandra och nu njuter vi av varje sekund tillsammans! Älskar dig lilltuffsan! <3


 


Godnatt!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards