johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Johanna Ridderström - 14 april 2013 20:15

Nu är det ca 60 dagar kvar till skolavslutningen...nästan lite läskigt få dagar...

Jag har iaf börjat kika på klänningar men har inte riktigt hittat någon som har fått mig att tappa andan...det här är dock mina favoriter hittills:


 

(från nelly, h&m och vero moda)


Det enda jag bestämt mig för att köpa är en torsolette från gina som jag kan ha under klänningen :)


 


Av Johanna Ridderström - 14 april 2013 18:45

Eftersom att jag inte har något bättre för mig tänker jag mysa lite med min vänner-box! Den bästa tv-serien i universum får göra min söndag!



 

Mår förövrigt hur bra som helst nu! Ni vet ju om att jag under en längre tid har mått väldigt dåligt...

Men nu den senaste månaden har det inte varit några bekymmer alls och jag har nästan mått oförskämt bra! Det har ju självklart inte bara varit en dans på rosor, men jag har lärt mig att hantera problem på ett mycket bättre sätt än tidigare!

Jag är så himla bortskämd med en underbar familj, stöttande vänner och den gulligaste pojkvännen

Av Johanna Ridderström - 14 april 2013 15:00

Tänker vara lite kyrklig av mig och låta min söndag bli en vilodag!

Är slut i huvet och tänker inte riktigt helt klart. Lyckades dock ta mig igenom söndagsskolan med bravur! Var ledare idag med Belinda och vi improviserade (då vi båda råkade försova oss imorse haha) ihop ett litet drama och sen lekte vi lite med barnen :)

My dear boyfriend har precis varit över och lämnat min mobil som han på något vänster fick med sig hem igår. Så förlåt för alla missade samtal och obesvarade sms...

Mamma har precis kommit hem efter en helg i huvudstaden, så nu vankas fika med hela familjen i vardagsrummet <3

Ha en grym söndag!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards