johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 26 april 2013

Ask

Av Johanna Ridderström - 26 april 2013 18:02


Eftersom jag bara ligger hemma och snorar och inte gör någon nytta tänkte jag köra en liten frågestund. Har inte gjort det på extremt länge så nu är det väl kanske dags?

Vet inte om ni gillar det eller inte men nu är ni tvingade att ställa en liten fråga om vad som helst i rutan under min presentationsbild :) 

Av Johanna Ridderström - 26 april 2013 12:09

Är hemma ifrån skolan idag då min hals känns sönderfrätad och min näsa har fått något himla dampryck och kan inte bestämma sig för om det ska låta innehållet forsa ut likt en explosion eller om jag inte ska kunna känna någon lukt då snoret har torkat fast högst upp i kranen...därför så pendlar min kära lilla näsa mellan dessa två...

Min huvudvärk är så enorm att jag känner mig svimfärdig. Det dunkar, snurrar och trycker mot mitt pannben.

Ska nu masa mig upp ur sängen och försöka trycka ner en ipren...

Tur i oturen att det iaf är fredag idag så att jag missar både idrott och musik.........eller??!


 



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards