johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Johanna Ridderström - 20 april 2013 23:15

Efter en lång dag fylld med underbara människor, sprängande huvudvärk och mycket godis säger jag nu godnatt! Belinda och Springmann drog nyss hem (Joa drog tidigare). Vi har ikväll sjungit karaoke tills vi blev hesa och sen satt vi och snackade om lite allt möjligt :)

Nu ska jag se till att få min skönhetssömn då jag imorron dels ska stå på scen, och dels träffa min saknade pojkvän <3

Godnatt!


     

           

Av Johanna Ridderström - 20 april 2013 17:45

Det gick jättebra idag! I publiken satt både vänner och släkt som inte bra var nog söta genom att komma, utan de hade även med sig lite presenter! Så gulliga <3


 


Nu blir det tacos och senare lite mys med mina tjejer!

Kram


Av Johanna Ridderström - 20 april 2013 15:45

Lite bilder på söta ansikten från elevrådslägret:


                                                                               


Har haft ett helt underbart mysigt och roligt läger med massa härliga personer!

Tack <3

Av Johanna Ridderström - 20 april 2013 14:41

 

Haha, ungefär...

Är så himla stressad! Har varit på teatern nu i några timmar och det är typ bara en timme kvar till premiär...är inte nervös som tur är (då jag isf hade varit ännu mer stressad)!

Men vi har lunchpaus nu och jag har hunnit springa hem och slänga i mig lite mat. Nu måste jag springa tillbaka och fixa med lite grejer innan vi kör igång klockan 16.00 Om ni får för er att komma och kolla, så gör det! Det kostar 40 kr och vi är på hammarteatern :)

Mamma, pappa, syrran, belinda, springmann, joa, farmor och gösta kommer, och efteråt bjuder vi alla dem på mat! Så ikväll blir det tacos och mys för hela slanten <3


Wish me luck now guys!

About to break a leg ;)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards