johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Johanna Ridderström - 5 april 2013 23:41

Jag tror jag har dom bästa människorna i världen i mitt liv!...Nej vänta, jag tror inte, jag vet!

Ni finns alltid där för mig genom vått och tort, mörker och ljus! Vet på riktigt inte vad jag skulle göra utan er! Bara tanken av er får mig att le och när jag är i er närvaro njuter jag till tusen!

Att ni har lyckats stå ut med mig i alla dessa år är ett mysterium, men det är något jag är så glad över! Jag älskar alla fina minnen jag har fått av er och alla fina stunder som ligger framför oss!

Att ha så underbara människor i ens liv gör att man känner sig bortskämd! Att ha folk omkring en som kan få en att skratta som en idiot men samtidigt är villig att låna ut en axel att gråta på närsomhelst...ja, det går inte att beskriva hur tacksam jag är över er!

Älskar er så sjukt mycket!


(Ta åt er!)


               

        

 

             

      

 
    

Av Johanna Ridderström - 5 april 2013 21:45

Vad tycker ni om nya header? Jag gillar den! Jag och Belinda var ute idag och tog massa fina bilder i det underbara vårvädret :)

Vi färgade även Belindas hår...det behövdes verkligen! Det hade bleknat rejält! Men nu är det snyggt och fräscht igen! Hon är ju så himla fin i allt men rött passar henne sjukt bra :)

Vi färgade även en slinga i mitt hår röd...det syns inte så mycket även fast vi blekte slingan först menmen...snyggt i dagsljus är det iaf!


Nu sitter jag (proppmätt efter en god kebabtallrik hemma hos Belinda) och kollar på Let's Dance! Vem tror ni åker ut? Jag håller tummarna för att Oscar, Maria, Markoolio och Erik får stanna! Men det tror jag dom får, dom är ju folkkära allihopa!


 


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards