johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Johanna Ridderström - 1 april 2014 23:15

 

Av Johanna Ridderström - 1 april 2014 19:30

Alex i en blondlockig peruk och en vit glansig kåpa...

 

Av Johanna Ridderström - 1 april 2014 16:54

Imorgon är det EXAKT en månad kvar till premiär! Helt sjukt...
Är så glad/taggad/spänd/exalterad/otålig!
Tänk att om en månad står jag där på scenen tillsammans med människor jag inte ens kände för ett år sedan.
Nu, efter att ha träffat dessa underbara människor flera gånger i veckan kommer jag knappt ihåg hur det var innan vi var vänner. Jag är så otroligt lyckligt lottad som får vara med i det här projektet! Och vår regissör Elias gör ett riktigt hästjobb med att få den här familjemusikalen till att bli så bra som möjligt.
I kväll ska vi köra någea scener och i helgen börjar vi med genomdrag och lite ljus och ljud.
Ni kommer väl och kollar på oss? De tre första helgerna i maj har vi föreställningar på Hammarteatern i Hallstahammar :)


Foto: Martin Bohm

Av Johanna Ridderström - 1 april 2014 16:40

Sitter nu på bussen hem till kära Hallsta. Är hungrig, trött och kall. Haha, inte bästa kombinationen kanske...men jag är glad iaf! Mår så himla bra när det är soligt och vårigt ute! Är dessutom bortskämd med världens bästa vänner kring mig, vilket gör allt ännu bättre. Några av dem träffar jag ikväll på teatern. Ska bara se till att sockerkicka mig först så att jag får lite energi...

Av Johanna Ridderström - 1 april 2014 10:13

Tåget i Hallsta blev försenat med drygt 20 minuter imorse...livet i en förort <3

Idag står teater, naturkunskap och franska på schemat. Sen ikväll blir det ännu mer teater med min älskade grupp. Längtar!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards