johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Johanna Ridderström - 28 april 2014 21:00


En av pappas bästa vänner sjunger i det här bandet. Han är så sjuuukt duktig! Fatta hur kul vi har under våra karaokekvällar när pappa och hans talangfulla vänner tar ton!

Av Johanna Ridderström - 28 april 2014 20:34

Svängde förbi teatern idag på väg hem och hjälpte till med att förbereda inför morgondagens rep

Av Johanna Ridderström - 28 april 2014 15:05

Har precis hållt mitt tal i svenska nationella. Jag valde ämnet fantasi. Ett oerhört intressant ämne då det är så brett och fritt. Man kan prata om vad fantasi har för påverkan på hjärnan, om olika fantasivärldar och jämföra ett barns fantasi med en vuxens.


 

Det gick iaf bra och jag är nöjd. Också oerhört trött... Jag somnade i Marias knä efter talet och sov i en halvtimme. Har sovit för lite och jobbat hårt både inatt och imorse så jag är helt slut nu.

Men om en timme får jag åka hem till kära Hallsta! Michelle följer med då hon ska en sväng förbi teatern.


Ha en bra måndag underbara ni (även fast ni kanske känner er helt stressade, döende och allmänt omotiverade på livet)

(som de flesta elever känner just nu)

(källa: egen iaktagelse)

(en till parantes bara för att)

Av Johanna Ridderström - 28 april 2014 11:45

  Har haft världens härligaste morgon trots att det är måndag! Demi Lovato kommer till Europa på turné, jag lyckades skriva ihop ett bra tal till idag och jag känner mig så otroligt bra och fin. Så pass fin att jag passade på att ta en selfie på tåget ;)

Dessutom är det snart helg igen (OCH PREMIÄR!) och det är ju inget att gråta över direkt!

Av Johanna Ridderström - 28 april 2014 07:33

Här ligger jag och störtgrinar i min säng. Det är så det blir när man får reda på att sin idol och förebild kommer till Europa med sin turné.

ASSÅ JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!! Nu är det MIN TUR att fangirla! Jag har längtat i flera flera år efter det här och nu ÄNTLIGEN!! Jag ska få se henne live. Kan ni fatta det? Det är HELT SJUKT!

Jag är banne mig världens lyckligaste just nu! (som får lov att nypa sig i armen var femte sekund)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards