johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Johanna Ridderström - 10 april 2014 17:01

Jag tror banne mig att jag gått och blivit en gammaldags hemmafru! (Förutom att jag nästan aldrig är hemma och att jag inte är gift då)

Både igår och idag har jag bakat så fort jag kommit hem, och hör och häpna: det har blivit riktigt bra också! Inte bara ätbart, utan gott!

Experter säger ju att man måste göra något tusen gånger för att bli bra på det och nu äntligen händer det!


Hem

Av Johanna Ridderström - 10 april 2014 15:24

Sitter på bussen till Hallsta och längtar hem till kylskåpet. Kanske även slår till och bakar något gott också...
Teatern idag flöt på bra och nu börjar vi äntligen komma någon stans med pjäsen. Jag får dock slita som ett djur och är så oerhört trött på att det alltid finns de i grupparbeten som glider på en räkmacka genom allt. Som inte tillför något alls, utan drar ner energin. Menmen! Bara imorgon kvar och sen är det påsklov!! ;)

Av Johanna Ridderström - 10 april 2014 10:51

Första lektionen var inställd imorse så jag fick 2 timmars sovmorgon. Jag gick runt i lugn och ro imorse och lyssnade på Per Gessle. Jag hoppade av bussen två stationer tidigare och tog en promenad i solen till skolan. Fick tillbaka matteprovet och gav mig en fet klapp på axeln då jag fick D+. Har dessutom idrott idag och slutar tidigt!
Bra torsdag med andra ord!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards