johanna.ridderstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna Ridderström - 15 augusti 2011 17:23

vid klockan sju kommer några ungdomar och då blire filmkväll!! :) jippi! har varit sugen på det hur länge som helst nu  

nu blire mat och sen ska jag städa lite... inte kul att städa men det måste ju göras :)


 

Av Johanna Ridderström - 14 augusti 2011 23:40





usa

Av Johanna Ridderström - 14 augusti 2011 16:48

saknar....


         

Av Johanna Ridderström - 14 augusti 2011 14:04

Kom  hem från kyrkan för två timmar sen och har nyss ätit upp en kexchoklad.... Kexchoklad är inte lika gott längre som det va för några år sen... nu dröjer det nog ett tag innan jag äter godis igen..

jag ska nog ringa belinda nu... den söta personen är saknad.

ikväll kommer det massa folk hit för mamma ska ha ett tupperware-party.


hörde den här låten på radio i fredags.. kom då ihåg hur mycket jag tyckte om den när den kom... det va 2003... snacka om att man va liten då!  och snacka om att man har varit med om mycket sen dess!



här kommer några andra gamla låtar jag kommer ihåg (alla är inte bra men ändå..) :


per gessle va min första riktiga idol och jag älskar fortfarande den här låten :)



Den här ju faktiskt helt okej..



hahaha, nanne är faktiskt cool  




hahaha, han är lika gammal som mig :) va faktiskt lite småkär i honom förut..



ojojojojojoj, charmig kille innan han börjar sjunga om en diva



hate this one!




shiiieeet! har aldrig hört hela! varför lyssnade man på den här??




......... gullig......................



tror jag fortfarande att jag har nån skiva kvar liggandes nånstans :)




resten orkar jag inte kommentera..



Av Johanna Ridderström - 13 augusti 2011 13:30

Imorse när jag vaknade mådde jag som vanligt! :) Grymt skönt att inte behöva må illa  

Snart drar jag, syrran och mamma till köping för att shoppa och kanske hälsa på min moster och mina kusiner :)


hahaha, den här är grym jue :)

Av Johanna Ridderström - 12 augusti 2011 15:14

Muppbelinda slår sig själv med en nitring....

psykhjälp nästa!

Av Johanna Ridderström - 12 augusti 2011 13:54

Hej och förlåt för att jag inte har gjort nåt inlägg på ett tag men jag har varit sjuk.... jag tror jag hade feber    men jag vet inte för vi tog inte tempen.

Igår efter lunchen igår fick jag huvudvärk. Sen började jag frysa och då gick jag och satte på mig en morgonrock och la mig i soffan. En timme senare frös jag fortfarande lika mycket, om inte mer. Vid halv fem började jag må illa. Vid klockan 6 åt jag kvällsmat men fick typ inte i mig nåt. Efter nån timme försvann illamåendet och jag hade bara huvudvärk samtidigt som jag frös.     

Då gick jag och la mig.

Då ersattes huvudvärken med illamående och jag började svettas istället.   


Klockan 2 (natt) vaknade jag  och mådde så dåligt så jag visste inte vad jag skulle göra. Det kändes som att nån tryckte ihop min mage och sen drog ut den. Det va hemskt! Efter många minuter och många försök att somna om gav jag upp och gick upp för att ta en värktablett. Sen lyckades jag somna.

Vid halv 5 (fortfarande natt) mådde jag lika illa igen. Den här gången försökte jag inte somna om utan jag tog en till tablett direkt och la mig.


Vid halv 10 väckte pappa mig och då mådde jag bra! :D

fast nyss åt vi mat så jag mår lite illa nu men det är ingen fara. Det är inte så att jag kommer att spy   


Snart kommer belinda så då ska vi väl hitta på nåt :)





Ikväll blire nog haga om jag inte blir sämre  

btw, för er som undrade: Ja! jag vart rädd för ormen i början av klippet!


Och för er som inte fattar: Jag har ormfobi... det är skitjobbigt och om nån någon gång försöker skrämma mig med typ en plastorm eller nåt sånt så lovar jag att jag nitar den personen och aldrig mer kommer vilja träffa han/hon. Det är så illa att jag kanvakna mitt i natten för att jag har drömt om en orm, svettas och ligga vaken länge innan jag kan somna om. Så inga ormar för mig tack! och nu börjar jag rysa för att jag tänker på ormar.... smart johanna!


Av Johanna Ridderström - 10 augusti 2011 15:30

Another soft day.... :)

skönt med dagar där man tar det som det kommer :)

fast nu måste jag faktiskt hänga min tvätt... :/


För nästan 2 timmar sen kom jag hem efter en trevlig fika med Roberto    det är så kul att prata med honom :)


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards