johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Ridderström - 17 oktober 2011 19:34

okej, efterssom jag lovade så kommer bilderna från sthlm här :)


 

Oscar




Mys framför bolibompa ;)


   


när barnen hade lagt sig glodde jag och syrran på idol :)



 


Undrar varför jag började tänka på belinda när jag såg den här? :)


                     

Min morbror Jonas och min yngsta kusin Victor :)




Oscar somnade   


 


Min fina mamma <3


             

Vill bo här.... <3


   

   


Bara jag som ÄLSKAR gamla stan?


     


Ska köpa en sån här ;)


   


Han satt och sprayade (haha, stavas det verkligen så?...) tavlor mitt på gatan..... weird men coolt :)


 


Oscar <3


   


Jossan och Victor :)


 


Jag och Oscar lekte och busade hela tiden :)


   


Märkte att en bild jag tog med Oscar är sjukt lik en jag tog med Wille (min äldsta kusin) men självklart hade jag raderat den.... :/


förresten: här kommer tre "musikvideos" som jag och belinda gjorde för några dagar sen :)



 
 
 


   nu ska jag kanske slänga mig framför tv:n eller sätta mig  med gitarren lr sitta kvar vid datan.... får se.... 

Av Johanna Ridderström - 16 oktober 2011 19:19

Upp med fötterna joa, springmann, siven, nina, belinda, julia, celine, rebecka, lina och alla andra förstås också :)


har läst ut hungerspelen pch den va så SJUKT BRA!! Läs den! och om ni har gjort det; läs den igen! :)

helt klart den bästa bok jag läst!


jag vet att jag har tjatat om att bilderna från sthlm kommer idag men jag orkar seriöst inte lägga upp dom....., så jag LOVAR att dom kommer imorron! :)


nu sätter jag mig med gitarren! det har jag längtat efter i flera dagar! <3


 


Av Johanna Ridderström - 15 oktober 2011 23:16

orkar inte titta klart på filmen...... å jag har ju sett den förut så jag missar ju inget.. men nu lägger jag mig i sängen med hungerspelen ;)










Av Johanna Ridderström - 15 oktober 2011 21:12

kom hem från sthlm för ett tag sen och sitter nu och tittar på "pappa på burk" och snart blir det väl kanske "knight and day" :) är jättetrött..... vi har gått på gamla stan nästan hela dan och jag köpte ett par snygga örhängen :) har provat massa klänningar sen jag kom hem för att se vilka som passar. har glömt bort att jag hade vissa så det är ju kul :)


bilder på kusinerna och gamla stan kommer imorrn :)


orkar inte skriva mer idag så det få bli imorrn istället.....

förresten MÅSTE ni läsa hungerspelen om ni inte har gjort det! den är skitbra!! jag har visserligen inte läst ut den men lätt att jag har gjort det innan måndag! satt och nörda den på väg hem i bilen :)


<3

Av Johanna Ridderström - 14 oktober 2011 19:31

nu sitter syrran, mamma och oscar i soffan och myser....... jag hänkar ;)


när oscar har lagt sig blir det idol :)

Av Johanna Ridderström - 14 oktober 2011 17:39

är i sthlm nu och har varit det ett tag :) malin och jonas har åkt på bröllop så nu passar jag, mamma och syrran mina söta kusiner oscar och victor :)  massa bus och lek blir det      


bilder kommer imorron :)


nu ska vi snart käka korv och pommfritt (eller pommesfrites om man vill va väldigt duktig...) och (fjitt om man ska säga som oscar)


bloggar snart igen! <3


två bilder på oscar och victor från spanien :)

   


Av Johanna Ridderström - 13 oktober 2011 22:58

nu går jag och lägger mig i bäddsoffan och läser lite :) kommer bli en stressig dag imorron redan från start.... jaja

Godnatt!


 

Av Johanna Ridderström - 13 oktober 2011 21:21

hej och förlåt för den dåliga updaten idag..... men saken är att jag inte har haft tid... alls...

Imorse stack jag t skolan och hade först engelskatest i två lektioner och sen en typ uppsats om en film om libyen på so:n. Verkligen ÄLSKAR att ha tre timmars so på torsdagar..... eller? Fast jag vart otroligt nöjd med mina fulla tre sidor ur mitt hårda perspektiv medans andra skrev några (nån skrev 1 men man skulle skriva 5 egentligen) frågor och svarade på dom.

direkt efter skolan stack jag hem för att hämta min packning och sen drog jag, nina och belinda t sportringen för att leta mössa åt belinda.

efter det stack jag t mormor och morfar och är fortfarande kvar eftersom jag ska sova över här.

varför?

jo för att mamma och pappa bor på ett hotell i nån stad för politiker och egna företagare från hallsta skulle tydlig ha nånting där..... haha, vet nästan ingenting om vad dom ska göra där....

det enda jag vet är att pappa la ner några ljus i sin resväska för att han ville göra det romantiskt på hotellrummet   ofta inte gulligt?   


imorron efter skolan kommer mamma och pappa och hämtar upp mig och syrran hemma och då drar jag, jossan och mamma t sthlm för vi ska vara barnvakter åt mina kusiner. så där kommer vi att sova över och vi kommer hem sent på lördagen :) kommer bli superkul! saknar dom små söta ungarna <3


jag och belinda gjorde förresten några musikvideos hemma hos mig på håltimmen idag. ni får se dom så snart som möjligt :)

bloggar igen när jag är i sthlm :)

kram


   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards