johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Ridderström - 22 oktober 2011 22:23

manne (precis när jag ska börja blogga): det är sånt här som tar tid och är ovärt.....


Manne? det är väl ännu mer ovärt att lägga ner tid på att kommentera något som är ovärt?

lr?

lilla mupp   


man måste ju ha en blogg och få uppmärksamhet av killar genom bloggen eftersom att i "verkliga livet" är dom för fega att kommentera nåt (positivt) och vågar inte fråga vad som händer.


haha, fattar inte ens vad jag skrev?? orkar inte mig...... seg jag blir när jag e trött....


Manne: jag fatta inte heller vad du skrev...

Johanna: inte jag heller..

*asgarv   


ibland är man ju dum....   


jaja.... nu är jag på axelssons cafe' med benny, manne, gabbi, danne, daniel, ludvig, alex och lars :)

mysigt   

har käkat en bulle och druckit en cola :)

bara jag som tkr att klockan är mycket mer än vad den egentligen är?

vid 7 kändes den som typ 11....


jaja, nog med mina klockproblem... haha


hejdå från en trött chejj <3


Av Johanna Ridderström - 22 oktober 2011 19:37

Jonas, Malin och kusinerna stack nyss så nu drar jag t cafet :)

hare bra!

<3

Av Johanna Ridderström - 22 oktober 2011 13:02

upp å hoppa!

ska jag säga..... sitter fortfarande i morronrock och myser :) misstolk......


idag blir det inte en lugn dag som jag trodde att det skulle bli utan Jonas och Malin kommer hit från sthlm med mina kusiner :)

Och ikväll taggar jag till en awesome cafe'kväll i mission :)

jaja, nu kom pappa hem så kanske ska byta om innan det blir lunch om typ 5 min.....

tjarå!


 

Sitter och messar lite med benny åsså :)


 

Av Johanna Ridderström - 20 oktober 2011 16:11

hemma efter en seeeeg dag i skolan och nu ska jag städa och tvätta..... jippi!  

sen ska jag t kyrkan och hjälpa till med barnsamlingen :)


den här är klockren!

man måste ju älska phoebe :)


Av Johanna Ridderström - 18 oktober 2011 22:00

tjena.... sorry for the update jao.....

matteprovet gick prima!

jag lever :)

mamma bakade bröd idag :)

jag är förkyld så jag skippade innebandyn..

lovar att jag skriver mer imorrn för jag hinner inte nu... :/

haha, love


 

Av Johanna Ridderström - 17 oktober 2011 22:28

här kommer en video på när jag sjunger dårå..... vart inte så jättenöjd men den får duga...... har ont i halsen och har inte spelat gitarr på ett tag så det låter inte så jättebra enligt mig iaf :)



 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards