johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Ridderström - 3 oktober 2011 19:23

sitter här i myskläder och i dunkade huvudvärk och försöker plugga till det gigantiska no-provet imorrn!! jag orkar inte!!!! så himla kul med ett skitstort prov i franskan idag (fast det gick ganska bra) och ett ännu större prov imorrn!!!


lust å gå i ide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!        


ohhh fy! det dunkar i hela huvet och jag känner mig sjuk............ älskar att vara sjuk samtidigt som man pluggar.... somnade hemma hos belinda för att de blev för mkt..... fattaringen att det blir för mkt för min lilla hjärna??! jag är ju bara brunett på utsidan jue!! kallas att FÄRGA HÅRET!


LOVE SCHOOL! <3 


 


Av Johanna Ridderström - 2 oktober 2011 20:50

här kommer då sex videos..... misstolk! men lägg märke till att det är särskrivning. också misstolk! hmm, lika bra att jag inte skriver nåt...



 
 
 
 
 
 

Av Johanna Ridderström - 2 oktober 2011 19:26

kommit hem från farmor nu och jag är hur seg som helst! ska dessutom ha prov imorron....! YIPPIE!!   


fast nu kom syrran in så då började vi göra några videos där vi sjunger och dansar, hahaha :D vi har skitkul!

videobevis kommer snart ;D


J <3


 

Av Johanna Ridderström - 2 oktober 2011 16:06

hejsan hallå!

nu är jag hemma hos belinda :)

här har ni ett videoblogginlägg som svarar på gårdagens frågor :)

jag hann inte ladda upp den hemma så jag fixade så att jag hade den på usb och tog med den t belinda



 
 
 
  
  
 


  
  
    


   

Av Johanna Ridderström - 1 oktober 2011 21:24

efterssom det kom massa frågor i slutet så tycker jag att vi fortsätter hela kvällen med frågestunden så svarar jag på alla imorron och lägger upp alla i bloggen imorrn :)


 

Av Johanna Ridderström - 1 oktober 2011 20:38

vi förlänger en kvart så tjugo minuter kvar på frågestunden :) <3

Av Johanna Ridderström - 1 oktober 2011 18:11

nyss hemkommen efter en kort promenad (kort sträcka, lång tid) med underbara Tyra <3

                               

nu ska jag käka!

hejdå <3

Av Johanna Ridderström - 1 oktober 2011 15:22

tänkte ha en frågestund på bloggen ikväll mellan 19.45 och 20.45 !

så kika in då och lämna en fråga :) tänkte ha en tävling också med två kategorier: "roligaste frågan" och "svåraste frågan" :D dock har jag inget pris men...... vinnarna kan väl få dagens ros :) haha


jaja, kom ihåg:


19.45 - 20.45


älskar er!

PussN <3




   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards