johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Ridderström - 9 oktober 2012 21:54

här är filmen som inte funkade att visas för vissa förut......youtube har krånglat huuuuur mycket som helst eftersom jag har satt in en låt jag inte äger...så dumt.....menmen....det funkar nu iaf! (efter ca. 7 timmar....)

 


 

Av Johanna Ridderström - 9 oktober 2012 14:34

iväg för att hämta esther och sen dansa med dansgruppen 15.30 i pingstkyrkan :)


 

Av Johanna Ridderström - 9 oktober 2012 08:00

fast den har bytt namn till friendsdagen......men det är väl i princip samma handling ändå......

jag taggar iaf till tusan!! :D bästa laget hamnade jag i!

nejmen jag har edman iaf :) haha, tur det!


lycka till allihopa! jag bloggar efteråt! :)



Av Johanna Ridderström - 8 oktober 2012 22:30

haha, är jag lite efterbliven som inte fattar hur man gör det?? jag vet inte ens riktigt vad det är haha......(bruden med koll...)

nej, jag vet inte riktigt vad syftet med det här inlägget var....bara att berätta för er att jag är ännu mer tard än vad ni redan visste antagligen......yeyy....

jag ska sluta skriva nu.

latterrrr<33


här får ni lite messed-up fall-pictures :D

haha, och ja jag har en sjukdom som gör att jag inte kan sluta lägga upp bilder på löv :) and i lööööv it! haha, nejmen usch va lågt! erase!

     

Av Johanna Ridderström - 7 oktober 2012 20:33

sitter och glor på tv med syrran <3

har haft fullt upp hela dagen med massor av besök :) (därav den dåliga uppdateringen)

men ni ska alldeles strax få se en mysig video som jag, belinda och esther har filmat idag :)


 

Av Johanna Ridderström - 7 oktober 2012 12:15

 

jag och oscar <3

Av Johanna Ridderström - 6 oktober 2012 12:54


Åhh jag har verkligen börjat älska hösten! Så himla mysig och fin årstid! Och nej visst, man blir inte solbränd....men vet ni vad? Jag är ingen fjortis så jag bryr mig inte! ;)


5 tummar upp för hösten! :)

Av Johanna Ridderström - 6 oktober 2012 11:42

Nu ska jag slänga på mig en keps och mjukisbyxor för att gå till ica.....måste köpa potatis till mamma....
Sen blir det duschen + städa innan allt folk kommer i eftermiddag :)
Lattteeeerrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards